Ny blogg-adresse og nytt design

Hei alle!

Jeg har fått ny bloggadresse: anneblogger.no  denne har jeg brukt ganske lenge nå, men skjønner at flere fortsatt følger annelouisesblog.wordpress.com som jo ikke oppdateres lenger!

Bloggen min har fått nytt design. Siste innlegg er verdt å lese! Det handler om tidenes beste ferietur for 100 barn. Du kan også se film fra landsbyen.

Jeg trenger hjelp til å spre bloggen min, så om du vil er det fint om du kan dele den på facebook!

Skriv inn e-mailen din på denne siden om du vil få ukentlige bloggoppdateringer:

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=Anneblogger&loc=en_US»

 

Alt godt!

Anne Louise

Om annelouisehubert.com

22 years old girl, student, designer. Founder of Aid in Action and MOREMBO.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

